ח"כ מקלב ב'קול חי': "מי שטוען שיש מחלוקת בין 'דגל' לאגו"י – שיעשה הטבת חלום"

דוד לזר No Comments on ח"כ מקלב ב'קול חי': "מי שטוען שיש מחלוקת בין 'דגל' לאגו"י – שיעשה הטבת חלום"
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' התייחס הבוקר (שלישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם לפרסומים על מחלוקת בין 'דגל התורה לבין 'אגודת ישראל' ואמר כי "מי שטוען כך – זקוק להטבת חלום".

על העובדה שאמש נציגי דגל התורה נעדרו מישיבת הסיעה בכנסת אמר מקלב כי "אם הייתה ישיבה היינו בא – ואם לא היינו בה – כנראה שלא הייתה כזו".

לדבריו, "מישהו מחפש דרמות או לחילופין 'רוח של שלום' אופפת כאן מישהו שמנסה 'לעשות שלום' כביכול ביננו, אני לא יודע מי מוציא את הדברים האלו, מי שרוצה לעשות שלום שיעשה בין ארדן לבין ראש הממשלה או בתוך המחנה הציוני", לדבריו, "לא סיפקנו כותרות ויש כאלה שמחפשים את זה. נמשיך עם ההישגים", אמר מקלב לקאהן וחכם.

מקלב הוסיף כי אמור להיות עוד מעט ישיבת סיעה במינוי של ח"כ פרוש במשרד החינוך, מחר גם אצל ליצמן במשרד הבריאות, אנחנו סיעה מאוחדת שדואגת לציבור. אם ירצה ה' הכל יהיה בסדר", אמר.

ח"כ מקלב התייחס לקואליציה הצרה ואמר כי מדובר ב"קואליציה קשה, קשה להתנהל בה, 61 מול 59", לדבריו, "לא בא לידי ביטוי רק בהצעות אי אמון אלא בכל ההתנהלות הרגילה של הכנסת בכל יום במשך השבוע, כל הצבעה היא משמעותית".

על מצוקת הדיור אמר מקלב כי " זו משימה לא פשוטה, כל הממשלה על שלל משרדיה ושלוחותיה צריכה שתהיה לה תוכנית אחת ומטרה אחת, ושכל אחד יגבה את השני ולא כפי שהיה עד היום שכל אחד ניסה להריץ תוכנית משלו", לדבריו, הממשלה תצטרך גם להכניס את היד לכיס – יש דברים שיעלו לממשלה כסף"

אמש פורסם כי ח"כ משה גפני נפגש עם האדמו"ר מפרמישלאן וזאת בכדי שישפיע על אביגדור ליברמן – מקורבו – להצטרף לממשלה עם החרדים. מקלב התייחס לפרסומים ואמר כי "הפסקתי להיות הדובר של גפני, אולם לא ידוע לי על הפגישה ועל תוכנה, גפני נמצא הרבה פעמים אצל אדמו"רים, ולפרמישלאן יש חסידות ומוסדות חשובים ולא הכל קם על ליברמן", לדבריו.

מקלב פירשן את הצעד של ליברמן לאופוזיציה ואמר כי הוא מעוניין לגרום לנתניהו להכניס את הרצוג לממשלה ובכך הוא – ליברמן יחזור לזירה בתור 'הנציג הימני' ובכך הוא יתחבר לציבור גדול. מי שמכיר אץ ליברמן זה הגיוני".



0 תגובות